FANDOM

USAball (SSAball), jednoduše známý jako Americaball, je založený na zemi Spojených států amerických.

Historie Countryball Editovat

Americas byl objeven protože 1492. Až do 1571, království Španělska si podmanilo nemnoho částí poloostrova Florida. Jak roky pokračují, Španělské království začalo rozšiřovat zemi Floridy a novou zemi nad Mexikem, který byl prohlašován za “nové Mexiko”.

V 1607, království Anglie objevilo Virginii a v tom postavilo obec, známý jako Jamestown. V 1615, Nizozemské království objevilo New York. V 1620, angličtina objevila Massachusetts, a pozdnější New Hampshire, a deklaroval zemi Nová Anglie. V 1625, holandský stavěl město v New Yorku, známý jako nový Amsterdam. Jak léta pokračují, nová Anglie začala expandovat, zatímco Maryland se objevil v angličtině. V 1638, království Švédska objevilo Delaware. O dva roky později, Švédové stavěli město v Delaware, známý jako nový Stockholm.

Od roku 1646 začali Francouzi dobývat Quebec, Nové Skotsko a oblast Velkých jezer. V 1655, holandský začal dobýt New Jersey a napadnout Delaware a napadl Švédy. V 1664, angličtina prohlásila válku proti holandský. Angličané napadli a zaútočili na Holanďany a na počest vévody Yorka přestěhovali zemi New York.

Jak léta pokračují, Amerika začala expandovat a sestávat z třinácti kolonií. V 1670, angličtina začala stavět město Charlestown v Jižní Karolíně. V 1682, francouzština objevila Mississippi řeku a rozšířila zemi ve kterém řeka leží mezi. Francouzi deklarovali levou stranu Mississippi řeky být jmenován Louisiana, zatímco angličtina začala stavět město Philadelphie v Pennsylvánii.

V 1688, západní Florida stala se objevená Španělskem. O deset let později, Španělsko postavilo město Pensacola v (West) Florida. O rok později, francouzština postavila město Cahokia v Illinois. V 1700, Florida začala expandovat. O dva roky později začala válka španělské posloupnosti. V 1706, New Mexicans stavěl město Albuquerque. O rok později se Spojené království rozhodlo vytvořit politickou unii.

Válka španělské posloupnosti skončila v 1713, který byl když Utrecht smlouva se stala. Jak léta pokračují, Království Nového Španělska začalo expandovat. V 1718, New Orleans (Louisiana, francouzština) a San Antonio (Texas, španělština) stal se postavený. Anglický stavěl Trenton, New Jersey, v 1719, a Baltimore, Maryland v 1729. Francouzi si podmanili Mississippi rok po. Anglický stavěl Richmond, Virginie, Savannah, Gruzie, a Augusta, Gruzie v 1733, Alexandrie, Virginie v 1749, a Manchester, nový Hampshire v 1751.

V 1756, Britové deklarovali sedm let války proti nové Francii. Válka skončila v roce 1763, kdy se stala Pařížská smlouva. Britové coneuqered America na východě Mississippi řeky, zatímco Španělsko objevilo nové země na řece je západní strana. Španělský stavěl St. Louis, Missouri ve stejném roce, San Diego, Kalifornie v 1769, Tuscon, Arizona v 1775.

V roce 1775 američtí rebelové vyhlásili revoluci proti angličtině. Následující rok, Spojené státy americké vyhlásily nezávislost. Španělský stavěl San Francisco, Kalifornie ve stejném roku, San Jose, Kalifornie v 1777. V 1779, španělské rozkazy k Britům rozpoznat USA, u kterého Britové popírají. Španělská stavba Los Angeles, Kalifornie v roce 1781.

V 1783, USA začaly expandovat k východu Mississippi řeky. V 1787, Delaware, Pennsylvania, a New Jersey se stal první tři státy získat statehood. Následující rok, dalších osm států v pořadí státnosti jsou Gruzie, Connecticut, Massachusetts, Maryland, Jižní Karolína, New Hampshire, Virginie, a New York. Rok po, Severní Karolína získala státnost. Téhož roku byl postaven Buffalo, New York. V 1790, Rhode Island získal statehood, zatímco Tennessee, známý jako jihozápadní území v té době, a Washington, D.C., byl tvořen.

Vermont získal státnost v 1791. Ten stejný rok, Knoxville, Tennessee, byl postaven. Následující rok získal Kentucky státnost. Erie, Pennsylvania, byl postaven v roce 1795. Tennessee získal státnost následující rok. Cleveland, Ohio, byl postaven ten stejný rok. V 1800, severozápadní území (sever Ohio řeky), byl rozdělen do poloviny. O dva roky později dobyli Francouzi Louisianu. V 1803, USA koupily Louisianu od francouzštiny, zatímco v tom stejném roku, Ohio získal statehood, a Chicago, Illinois, byl stavěn. V 1805, Michigan byl tvořen, zatímco Huntsville, Alabama, byl stavěn. Indiana byla založena v roce 1809. Louisiana získala státnost v roce 1812. Ten stejný rok vytvořila Missouri.

Válka 1812 začala. To skončilo v 1814. Chattanooga, Tennessee, byl postaven v 1816. Mississippi získal státnost v 1817. Alabama byl tvořen ten stejný rok. Illinois získal státnost rok po, zatímco Oregon země se tvořila. V 1919, Arkansas byl tvořen, zatímco Memphis, Tennessee, byl stavěn. Missouri získal statehood v 1821. V tom stejném roku, Arkansas byl zkrácen, Unorganized území bylo tvořeno, nové Španělsko bylo přejmenováno na Mexiko, a malá skála, Arkansas, byl stavěn.

O rok později byl postaven Jackson, Mississippi. O rok později byla postavena Tampa na Floridě. Grand Rapids, Michigan, Syracuse, New York, a Vancouver, Washington, byl postaven v roce 1825. Arkansas získal svůj současný tvar v roce 1828. Milwaukee, Wisconsin, byl postaven v roce 1833. Iowa byla vytvořena o rok později. Austin, (dnešní) Texas, byl postaven v roce 1835. O rok později, Arkansas získal státnost, Davenport, Iowa, Shreveport, Louisiana, a Madison, (dnešní) Wisconsin, byly postaveny.

Texas získal nezávislost v 1836. Michigan získal státnost o rok později. Ten stejný rok, Houston, Texas, byl postaven. Wisconsin byl tvořen v 1838. Ten stejný rok, Kansas město, Missouri, a svatý Paul, Minnesota, byl stavěn. Cedar Rapids, Iowa, a Dallas, Texas, byl postaven v roce 1841. Salem, (dnešní) Oregon, byl postaven v roce 1842. Atlanta, Georgia a Des Moines, Iowa, byla postavena v roce 1843. Florida získala státnost v roce 1845. Ten stejný rok, Portland, Oregon, byl postaven, a Texas se stal 28. státem získat státnost. Iowa získala státnost rok poté.

Mexiko vyhlásilo válku proti USA. V 1847, Salt Lake město, Utah, byl postaven. Vzniklo mexické zasedání. V 1848, Sacramento, Kalifornie, byl postaven, a Wisconsin získal státnost. Minnesota vznikla o rok později. V 1850, Kalifornie byla tvořena a získala statehood, Utah a nové Mexiko bylo tvořeno, a Texas byl tvořen k jeho aktuálnímu tvaru. V 1851, Seattle, (dnešní) Washington, byl postaven. V 1853, Spojené státy získaly jeho plnou současnou zemi tvar a Oregon byl tvořen. V 1854, Omaha, Nebraska, a Topeka, Kansas, byl stavěn, a Kansas a Oklahoma byl tvořen.

V 1856, Lincoln, Nebraska, a Sioux vodopády, (jih) Dakota byl postaven. O rok později Oregon získal státnost a vznikl Washington. Kansas získal statehood v 1861. V tom stejném roku, Confederate státy Ameriky byly tvořeny. Občanská válka mezi USA a ČSA začala. Také, Nevada a Colorado byl tvořen, zatímco Dakota a Nebraska změnila tvar. V 1863, Boise, Idaho, a Wichita, Kansas, byl stavěn, Arizona, Idaho a Montana byl tvořen, a Virginie byla rozdělena do sebe a Západní Virginie. Západní Virginie získala ve stejném roce státnost.

V 1864, Salinas, Kalifornie, byl postaven, a Nevada získal statehood. Konfederační válka skončila v roce 1865. V roce 1867 získala Nebraska státnost, Minneapolis, Minnesota, byl postaven a Rusko prodalo Aljašku. V 1868, Wyoming byl tvořen, a Phoenix, Arizona, byl stavěn. V 1871, Colorado Springs, Colorado, a Fargo, (severní) Dakota, byl stavěn. V roce 1875 byl postaven Orlando na Floridě. Colorado získal státnost v 1876. Billings, Montana, byl postaven v 1877. V 1886, Coca Cola byl vynalezen v Gruzii. Virginia Beach, Virginie, byla postavena v roce 1888. O rok později byla Dakota rozdělena na sever a jih. Ten stejný rok, oni, Montana, a Washington získal státnost a Oklahoma město bylo stavěno. Pepsi byl vynalezen v Severní Karolíně v 1892. Následující rok Idaho a Wyoming získali státnost. V 1896, Utah získal státnost a Miami, Florida, byl postaven.

V 1901, Texas měl boom oleje. V 1903, Kalifornie měla výrobu ropy. V 1905, Oklahoma měl produkci ropy. V tomtéž roce byl postaven Las Vegas, Nevada. V 1907, Oklahoma získal státnost. V 1912, Arizona a nové Mexiko bylo poslední dva 48 sousedících států získat státnost. V roce 1959, Aljaška a Hawaii byli poslední dva státy získat státnost.