PLOball
Szablon:SideBarWidth
Informacje Ogólne
osobowość Nacjonalistyczny
Język Arabski
Przyjaciele / Wrogowie
Przyjaciele Iran-icon.png Iranball

Soviet-icon.png Soviet Unionball

Wrogowie USA-icon.png USAball

Israel-icon.png Israelcube

Lubi Oswobodzenie
Nie lubi Żydzi
Dodatkowe Informacje
Czy może w kosmos? Nie

PLOball jest organizacją organizacyjną urodzoną w 1964 roku ze Zjednoczonej Republiki Arabskiej, chcąc odrodzić się w All-Palestine Governmentball. PLOball działa pod wieloma nazwami, w tym Fatahball, PFLPball, PLFball, As-Sa'iqaball itd.

PLOball nienawidzi Israelcube z powodów historycznych, PLOball w latach sześćdziesiątych rozpoczął liczne ataki przeciwko Izraelcube, aw 1970 roku zaatakował Jordanball i został wyrzucony z West Bankball przez Jordanball, więc uciekł do gliny Libanu i zaczął atakować Izraelczyków używając gliny Libanu, a to zakończył się ogromnym kłopotem.

Po kilku kolejnych incydentach, np. Gdy PLOball złapał samolot Izraelczyka i ukrył się w glince Ugandaball (choć został on wyzwolony przez Izraelczyków przy pomocy Kenaball), Izraelczycy i to chrześcijańscy libańscy sprzymierzeńcy zmusili PLOball do ucieczki z Libanu i udali się do Tunezjiball w 1982 roku. lat 70., PLOball pomógł również Ugandaball podczas wojny z Tanzaniaball, ale stracił.

Po tym, jak PLOball zaatakował łódź Izraelcube w okolicach Cyprusball w 1985 roku, Izraelczycy uruchomili "Operation Wooden Leg" i zaatakowali go w Tunisball. Po urodzeniu się w 1988 roku w Palestynie, PLOball przybył do Porozumienia z Oslo w 1993 roku i zgodził się przestać atakować Izraelczyków i innych piłkarskich kibiców, uznawać prawo Izraela do istnienia i stać się spokojną organizacją polityczną w Palestynie, choć nie ma już tak wielkiego wpływu jak Hamasball , nie jest już uznawany za organizację terrorystyczną w żadnym kraju, ale niektóre z jego oddziałów, np. PLFball i PFLPball, są wciąż uznawane za terrorystów.

PLOball.png
PLO-icon.png