FANDOM

Art's Animations
Intro

Kraj

Belarus-icon Białoruś

Data premiery

28 czerwca 2015

Status

trwa

Serial internetowy "Arts Animation" (kiedyś: Belarusball) - to animowana seria komiksów o tematyce countryballi. Można ją obejrzeć bezpłatnie w serwisie "YouTube" na białoruskim kanale "Art's Animation" (do 2016 r.: Belarusball).

Fabuła

Serial (a, raczej animacja) pojawił się ok.2 lata temu i do tej pory cieszy się nie malejącą popularnością, zwłaszcza u fanów countryballi. Przedstawia on antropomorficzne postacie, zwane "countryballami". Są to piłko-kule o całkowicie białych, bez źrenicowych oczach i ustach. Nie mają kończyn, uszu i nosa. Są one w barwach flag państw, organizacji, miejscowości, czy też rzeczy związanych z teoriami spiskowymi. Nie zawsze są to jednak kule. Kazachbrick na przykład jest cegłą w kolorystyce flagi Kazachstanu. Podobnie jest z Israelcubem. Nepalrawr jest charakterystyczną flagą Nepalu. Omskbird jest tajemniczą postacią o wyglądzie czarno-czerwonego, ptaka-mutanta. Animacja opowiada perypetie tych stworzeń. Tonący Titanic, Polandball przeczuwający świąteczną katastrofę, historia Białorusi, spory North Koreaballa z South Koreaballem i wiele więcej...!

Ciekawostki

  • Występuje tu parodia "McDonald's". Jest to fast-food "Worldonald", którego prezesem jest Germanyball.
  • Na kanale pojawiły się dwa odcinki specjalne: COUNTRYBALLS №12 i COUNTRYBALLS №14, natomiast COUNTRYBALLS №21, Countryballs №22, COUNTRYBALLS №23, COUNTRYBALLS №24, COUNTRYBALLS №25 i COUNTRYBALLS №26 łączą się w jedną historię.
  • Choć każdy odcinek posiada polskie napisy, polski kanał "Polski Aleksander Siódmy" postanowił zrobić tłumaczenie z udziałem lektora.
  • Intro zmieniało się na przestrzeni lat, jednakże informacja o tym, że animacja powstała w celach humorystycznych, a nie obrażających jest niezmienna.

Linki zewnętrzne